2017. ápr 16.

Ha a biztonságomról van szó, nincs pardon! - Te mondtad, Viktor!

írta: OMari
Ha a biztonságomról van szó, nincs pardon! - Te mondtad, Viktor!

tenytar_blog.jpgNem, Viktor, nem a migránsoktól félek! Számomra a migráns kisebb veszély, mint Te magad... A létbiztonságom a tét. Teljesen taccsra tettetek - ezt gondolom Te is érted - és ezt csak ti, vagy pedig az utánatok következő Kormány hozhatja helyre. Nem én. Azért nem én, mert már nem hagytatok semmi eszközt hozzá a kezemben...

Játsszátok a nagyokost, megmondjátok nap, mint nap a tuti-t, ha valaki kritizál kitiltjátok, ha valaki nem adja meg a meg nem érdemelt tiszteletet, okoskodtok, akinek nincs semmije lesajnáljátok, akinek nincs munkája megbélyegzitek. 

Azt mondjátok jó itt élni - pedig napról napra élhetetlenebb!

Azt mondjátok:  mindent a Népért - pedig számotokra a nép az saját Magatok!

Azt mondod, viszket a tenyér - csak nem fogod fel miért, és mi okból!

Nem érted mi nem tetszik, hisz veled minden ok,  Te mindent tudsz, Te vagy a tökély...

A tökély a nép. Minden egyes tagja. A FIDESZ-es, meg az ellenzéki is. Ők tudják, mi a helyzet, mert ők élik meg. Nem kell nekik felülről a fülükbe rágni. Mindenki másképp látja, mert más az élete. De az igazság náluk van...Van, aki szeret Téged, ez az ő igazsága. Van, aki nem áll Téged már régen - ez meg a mi igazságunk...  De nem Te fogod eldönteni, hogy ezek közül mi  a jó, és mi nem állja meg a helyét. Arra itt vagyunk mi.

Mi, akik évek óta sikeresek, avagy sikertelenek vagyunk. Akik épp tanulnak, dolgoznak, vagy - szerinted - henyélve lábat lógatnak, és masszívan használják ki tőlük sikeresebb polgártársaikat. 

Én nem ismerem mások életét, az csak nekik lehet nyitott könyv. 

Tudom, a Tied is nyitott - mondtad -csak, hát  titkos írással íródott...

Én nem vagyok politikus, egyszerű ember vagyok, aki szeretne nyugodtan, - nem a politika által irányítottan, és befolyásoltan - biztonságban élni. Tudni, hogy mi lesz  holnap, holnapután. Nem gondolkodni azon, hogy mit hoz a holnap. Azt akarom, hogy ismét magyar  legyen minden magyar! Akár balos /libsi/, akár jobbos, vagy kormánypárti. Akár fehér, fekete, barna, vagy kockás.... Én nem vagyok sem liberális, sem kommunista, a szomszédom nem náci, és a a Te pártod-beli sem fideSS-es... Mi magyarok vagyunk egy országban élünk, itt élünk majd  halunk. Ide születtünk, és itt is akarunk meghalni. Legalábbis szeretnénk. De jelenleg ez sokunknak nem adatik meg. Jó is, szép is világot látni, jó dolog jól keresni, élni az életet. de kell tartozni is valahová. Kell érezni, hogy az otthoniaknak, nekünk is fontosak, és hogy nem mondanak le róluk, és legalább annyi joggal rendelkezhetnek, mint egy soha országunkban nem élt magyar anyanyelvű.

Nálam már rég betelt a pohár, és nem vagyok egyedül. Nem fogadom el tovább a majd-ot, a kitartást, nem veszem be, hogy én vagyok a hibás. Elegem van a hárításokból. Elegem van abból, hogy ki lettem nevezve lusta élhetetlennek, hogy felettem intéztek mindent, nem szólhatok bele. Értelmetlen hazugságokban, marhaságokban kikéred a véleményem. Ami meg fontos, sőt létfontosságú számomra arról Te, magad döntesz, és mondod meg róla a valót...

Az én problémámat én tudom a legjobban, azokat Te el sem tudod képzelni. Nem is akarod, hisz saját magad és környezeted boldogulásán munkálkodsz már jó pár éve. Magyarország erősödik, növekszik az életszínvonal, emelkednek a bérek, országunk jobban teljesít. 

De számodra az ország már régen csak egy szűk kör, mi nem vagyunk sehol , pedig vagyunk még jó páran, akiknek már nincs semmi vesztenivalója, mert a FIDESZ oltárán elégett minden... Vagyon, jövő, múlt, becsület...

Így hát részemről nincs megbocsátás, - igazad van - nincs, nem lehet pardon!

 

 

 

Szólj hozzá

Orbán nincs pardon