2017. feb 05.

Motivációs levél Áder Jánoshoz, miniszterelnöki pályázatom mellé - :)

írta: OMari
Motivációs levél Áder Jánoshoz, miniszterelnöki pályázatom mellé - :)

Áder János  Köztársasági Elnök részére                                                                                                         Köztársasági Elnöki Hivatal Sándor-palota                                                                                                       1014 Budapest, Szent György tér 1-2.

Tisztelt Köztársasági Elnök Úr!

Jelen levelemmel, valamint a mellékelt magyar nyelvű, és magyar szögedi tájszólással írt önéletrajzommal megpályázom az esetlegesen megürülő miniszterelnöki posztot. 

Igazság szerint vártam egy ideig ezzel a levéllel, mert nem tudtam, hogy Ön marad-e az Elnök, de mára már biztos vagyok, hogy igen, hisz mindenki arról beszél, hogy a főnökétől függ minden. Ön is. Vagy mégsem... nem is tudom már, hogy ki, kinek a főnöke. Hisz végül is Ön nevezi ki, bízza meg a miniszterelnököt, akkor pedig csak Ön lehet a munkáltatója, főnöke is. Rosszul gondolom? Természetesen - jelen állás szerint - nem lehet tudni, mikor üresedik meg a poszt, 10-20-30 év múlva, lényegtelen, nekem van időm. De, amint felállnak a bársonyszékből - én örömmel, és mondjuk úgy, alázattal elfogadom.

Tudom, hogy kicsit hivatalosabban kellene fogalmaznom, hisz mégis csak pályázatot adok be, de úgy gondolom, lényegében kollégák leszünk, így megengedett ez a stílus.

Mint már jeleztem Önnek, közmunka program keretében szeretném megpályázni a miniszterelnöki posztot, /már márciusban új program indul, ha lehet, annak keretében, ha nem ok, majd késbb/  Nagyon megszoktam már ezt az életstílust, nem akarom feladni, még véletlenül sem. Amúgy is, ha belegondol, az enyém, meg az önöké is közmunka. Csak én eddig a köz-ért dolgoztam, Önök meg a köz-ből éltek...Tudomásom van róla,- hogyne tudnám - hogy mostanáig választások útján került kinevezésre a legfőbb miniszter. Terveim szerint, ennek vége. Úgy gondolom, hogy már annyi mindent megoldottak Önök, ilyen lex, olyan lex, ilyen törvénymódosítás, olyan alkotmány - elnézést - alaptörvény módosítás, ez lesz a legkevesebb, no problem. Kiírnak szépen egy pályázatot, mondhatjuk úgy is, hogy versenytárgyalást :) , aztán minden megy a maga útján. Ahogy szokott. Feltételhez kell kötni a pályázhatóságot, és akkor tuti, hogy én leszek a befutó. Mondjuk a legjobb, ha azt kérik, hogy 5 gyerekes, közfoglalkoztatott, Porsche-val rendelkező állampolgár lehet csak a pályázó.

ader2.jpg

 

Pályafutásom során szerzett széleskörű tapasztalatom biztos alapot ad a munkakör eredményes betöltéséhez. Színészi, valamint az artista iskolában bohóc szakon szerzett végzettségem nagyban hozzájárulhat a sikerekhez. Színészi pályafutásom során többször játszottam már miniszterelnököt.Játszottam az Igenis, Miniszterelnök Úr, A miniszter felesége, valamint a Miniszter félrelép darabokban, nagy sikerrel. Utóbbi 10 évben - mióta közfoglalkoztatottként tevékenykedem - ugyan kicsit kiestem a hivatalos gyakorlatból, ámde családtagjaim között, ismeretségi körömben ez idő alatt is kamatoztattam tudásomat, melynek bizonyítéka, hogy innentől kezdve rohamosan nőtt életszínvonalam,  önkormányzati bérlakásomból a Rózsadombra költöztem, görkorcsolyámat lecseréltem a már említett Porsche 911 Turbo-ra. Kicsit pénzes a fenntartása, de nem kell aggódni, ahogy eddig megoldottam a semmiből /közmunkás bér/, ez után is meg fogom. Elhiheti. Gátlástalanságom nem ismer határokat.

Jó meggyőző erővel rendelkezem, e tulajdonság nélkülözhetetlen a megpályázott munkakörben. Ezen elengedhetetlen tulajdonságom  bizonyítéka, hogy bár rokonaim, ismerőseim az utolsó centig "levetkőztek" az én érdekemben, minden hónapban köszönőlevelet írnak nekem, melyben hálát adnak azért, hogy a mai napig hozzájárulhatnak gondtalan megélhetésemhez. A levelek másolatát pályázatom mellé csatoltam.

Szeretném megjegyezni, hogy 5 évvel ezelőtt volt egy szabálysértési ügyem, mivel szotyit loptam a közeli közértben. Ezen akcióm eredményeként  10 nap elzárást kaptam. Így kellő tapasztalatot szereztem a jog útvesztőiben is, a tíz nap során olyan információkkal és tudással gyarapodtam, amely létfontosságú lesz munkába lépésem után.

A 70-es, 80-as években sportállásban fociztam, középszinten.  Ennek eredményeként nincs olyan probléma, olyan ügy, olyan hiba, amit nem tudnék kapásból megmagyarázni. Tudomásom szerint ez is egyfajta elvárás egy leendő miniszterelnöktől. Kipipálva. 

Viszont mára a hobbim a gombfoci lett, valamint a papír repülő és kishajók hajtogatása. Így sem különösebb beruházásokra, /stadion építések befagyaszthatók/ sem tanterv változtatásra nincs szükség  kedvtelésem fejlesztése miatt. Mindkét hobbim gyakorlása hulladék anyagokból megvalósítható. Bárhol űzhető, iskolában, munkahelyen, otthon. Kutatásokat végeztem a kérdésben. Minden miniszterelnöki hobbira befektetett pénz fordítottan arányos a miniszterelnök, valamint a hobbi népszerűségével. Tehát egyetlen teendő van, hogy mind én, mind a foci ismét aranykorát érje népszerűség tekintetében. Egyetlen fillért sem szabad áldozni rá. Legalábbis hivatalosan. Max. egy picit fű alatt.

Gyermekkoromban kisdobos pénztáros voltam. Karrierem során az őrsi pénzt befektettem saját magnó kazetta gyűjteményem bővítésére, majd, mivel ez nem hozott túl gyors fejlődést gyűjteményem gyarapodásában, ezért azzal az indokkal kértem kisdobos pajtásaim segítségét, hogy gyűjteményem megsemmisült egy csőtörés alkalmával. Ezért csapatom tagjai gyűjtést szerveztek számomra, így egy év alatt közel 2 ezer darabos fejlődést értem el. Úttörő koromban már őrsvezetőként tevékenykedtem. Ezen idő alatt sokat segítettünk a környékbeli idős embereknek. Hol a bevásárolt holmit vittük haza a piacról, hol a megrendelt fát raktuk be a fészerbe. Ilyen alkalmakkor természetesen az áru egyharmadát lefoglaltuk magunknak, majd eladtuk kamatra a rászorulóknak. 14 éves koromtól KISZ, és Ifjú Gárda tag is voltam. KISZ-tagként az alapszervezet kirándulásra összegyűjtött pénzét saját takarékbetét könyvemben helyeztem el, majd ebből igényeltem meg azon bérlakást, amit 5 évvel ezelőttig laktam. Az alapszervezet tagjainak azt a magyarázatot adtam az összegyűjtött pénz eltűnésére, hogy épp a kirándulás költségeit akartam kifizetni, amikor két álarcos támadott meg, és kikapták a pénzt kezemből. És mivel megfenyegettek, hogyha bárkinek szólok róla, megtámadják az alapszervezet központját is, ezért úgy döntöttem, hogy nem kockáztatom biztonságukat.  Ezek az esetek bizonyítják meggyőző képességemet, és azt, hogy egyrészt a szorult helyzetekből ki tudom vágni magam, másrészt pedig fontos célokért képes vagyok tudatosan harcolni.

Kiváló kommunikációs, és vezetői képességekkel rendelkezem, rugalmas, terhelhető, kitartó vagyok. Jelen levelem is jelzi, hogy tudatosan haladok céljaim megvalósítása felé. Jelen pillanatban célom a Vár. Kiterjedt rokonsággal rendelkezem, a családi adakozás, családi kölcsönök, segítségek simán realizálhatók.

Mivel közfoglalkoztatásban pályázom jelen állást - úgy gondolom, ezen elgondolásomra magyarázatot kell adnom.

Olyan miniszterelnöke már volt az országnak, aki azt mondta, hogy havi 1 Ft-ért vállalja a miniszterelnöki teendőket. Én erre azt mondom, hogy senki nem hinné el rólam, hogy ennyi pénzből meg tudok élni. 

Viszont az már bizonyítást nyert több oldalról is, hogy  havi 47 ezer Ft is biztos megélhetés nyújt,

ezért a mostani, 54 ezer forintos közfoglalkoztatási bérért örömmel vállalom e fontos megbízatást. Ráadásul anyagi téren e miatt támadhatatlan leszek.

Mellékjövedelemként csupán minden magyar állampolgártól havi 1 Ft-ocskát kérek. Természetesen Áfával egyetemben. 

Családos ember vagyok, 5 gyermekem még kiskorú. Úgy tudom, hogy ezen gyermekszám elvárás a miniszterelnök jelölteknél. Tehát ebből a szempontból is maradéktalanul megfelelek a követelményeknek.

Úgy gondolom, személyem garancia országunk felvirágoztatására. Amennyiben felkeltettem érdeklődését, úgy jelezze a mellékelt telefonszámon. 

Ars poeticám: Cirkuszt a népnek! -  Erre pedig személyem garancia.

 

Üdvözlettel: leendő kollégája - Tóth János közmunkás

ui:Elnézést, hogy csak a neten küldöm el levelemet, túl sokba került volna az ajánlott, tértivevényes levél. Ennyit nem ér az egész pozíció. Üdv.Jani.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Szólj hozzá

levél irónia közmunka Áder János miniszterelnöki poszt