2017. máj 15.

Eszperente kereset egy telhetetlen feletteshez

írta: OMari
Eszperente kereset egy telhetetlen feletteshez

1-2.jpgTe egy eleven, kedves, szertelen, eszes gyerekember egyszer  felvetetted, rendszerem melyet veled eltemettem ellenszenves, kegyetlen, embertelen lehetett. E rendszert Te, - meg egyebek .  leteperted. Velem egyetemben. Ezzel szeretetemet elnyerted, fejfedelemet emelem...

Lehetetlen ezt Neked elfelejtenem. De...

Neked ez nem felelt meg, Neked egyebek kellettek. Nem kellett elv, nem kellet eszme, nem kellett szeretet... Ezresek bezzeg kellettek...

Te leszel legfeljebb. Te leszel  "fejedelem"...

Te leszel Egyetlen, Megvezethetetlen.

Megmentesz, Vezetsz, Fellebbezel...

Ezerszer ezer ember szeretete lengedezett melletted, feletted. Ez elengedhetetlen. 

Ezek elteltek, s Te jelenleg megkeveredve teljesen helytelen cselekedetekre vetemedsz. Eszes, kedves, szertelen gyerekemberem ellenszenves, kegyetlen, szemtelen lett, ellehetetlenedett -  elvtelen, mert  embereket emberek ellen hergelsz, ezreket nem kezelsz rendesen, kedvesen. Mert Neked nem emberek. Nem rendes emberek. Ezek szeretete melletted elveszett, nem kellesz... De neked sem, nem kertelsz. 

Helytelen szent embernek tetszelegned, mellette meg elvtelenen, csendben zsebedet degeszre telhetetlenkeded. Ez nem helyes, elvetem.

Nekem ez egy lehetetlen, tetves, embertelen rendszer,  - melyet Te teremtesz. Neked meg egyes embereknek lehet megfelel, de  nem nekem.  Nekem ez nem kell.  Kerestem, de cseppet, ennem, szeretnem nem lehetett, belebetegedtem, keresetem nem lett, el lettem felejtve. 

Gyermekem  elment  messze, mert nem lelt egyebet: fekete keresetet S keveset. Ez meg lehetetlen. Elegem lett. Nekem ezennel nem kellesz! Levesem veled fekete lett!

LE VELED!

 

Szólj hozzá

eszperente Orbán